擺邊度好?最佳 Router 擺位教學

屋企 Wi-Fi 收得唔好,未必係 Router 有問題,可能只係 Rotuer 擺位唔好咋!到底 Router / Mesh Wi-Fi 要擺邊度先至好?Netitgo 教你最佳 Router 位置,加強 Wi-Fi 覆蓋範圍!

Router 擺位對 Wi-Fi 覆蓋十分重要,最理想當然是擺放在全屋的中心位置,附近沒有牆身或其他障礙物,就應該足夠覆蓋整間家居了!

不過,理想還理想,現實還現實,試問有邊個屋企可以放 Router 在正中心?絕大多數香港家居,ISP 寬頻入屋線都設於客廳,限制了 Router 只能擺放在客廳,折衷方案是盡量將 Router 放到接近走廊位,避免跟房間直接隔牆。

另外,Router 擺位愈高愈好,可以的話放到書櫃頂或者掛牆放到高位,這樣就可以避開直接障礙物,加強 Wi-Fi 覆蓋表現。

Mesh Wi-Fi 擺位都有講究

好多人對 Mesh Wi-Fi 的擺放位置都有誤解,以為分機要放到原本 Wi-Fi 死角最常見就是廳放一部、房放一部、尾房再放一部,這絕對是錯誤

Mesh Wi-Fi 的分機,應該接收主機(即接駁 ISP 寬頻入屋線那部 Mesh Wi-Fi)覆蓋範圍內、未出現明顯降速的位置,如果家中有長走廊,最佳擺放位置就是在走廊設置分機,而不是本身已經收得差的房內。

即刻睇睇最新 Mesh Wi-Fi 產品啦!

或者睇睇新款 AX Router

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.