點知自己屋企適合用咩 Router?

心思思想換 Router,即係屋企 Wi-Fi 收得唔夠好啦!為了找出家居的 Wi-Fi 弱點/死角,建議大家安裝測速 App(推介 OFCA Speed Test / Speedtest by Ookla),在家中不同位置測試 Wi-Fi 速度,假如個別位置(例如尾房)收唔到、收得特別慢、甚至會斷線,就知道果個位係要針對性加強嘅地方,建議轉用 Mesh Wi-Fi 去加強覆蓋。

假如全屋冇特別位置收唔到或特別慢,代表一個 Router 都夠用,唔需要買 Mesh Wi-Fi。想追求更高 Wi-Fi 速度,不妨換隻最新 Wi-Fi 6 AX 制式 Router,配合埋支援的手機或電腦,可以享受 1,200Mbps 甚至更高連線速度呢!

安裝 Speedtest by Ookla 後,按下「開始」就可以測速了!
在最近 Router 的位置,測出 390Mbps 下載速度。
去到尾房卻只有 34.8Mbps 速度,這就是要針對性加強覆蓋的地方了!

OFCA Speed Test

Speedtest by Ookla

即刻睇睇最新 Mesh Wi-Fi 產品啦!

或者睇睇新款 AX Router

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.