Mesh Wi-Fi 跟普通 Router 有乜分別?

大家可能都聽過 Mesh Wi-Fi,到底同傳統 Router 有乜唔同?Mesh Wi-Fi(又會叫做 Wi-Fi System、Whole Home Wi-Fi 等等),就是用一套 Router 去取代原本的一部 Router,將 Mesh Wi-Fi 的不同分機,放在家居不同位置發放 Wi-Fi 訊號,從而解決單一 Router 覆蓋範圍不足的問題。

傳統 Router:覆蓋範圍有限,容易有 Wi-Fi 死角

傳統 Router 的覆蓋範圍有限,距離愈遠、障礙物愈多,Wi-Fi 自然收得愈差。假如家中有長走廊,尾房好大機會收唔到 Wi-Fi,就算收到就只得龜速,亦即係所謂的 Wi-Fi 死角。Mesh Wi-Fi 就由兩部或三部分機組成,可以靈活放在家中不同位置,例如客廳放一部、走廊放一部,而且整個網絡都係同一個 Wi-Fi SSID 名稱,解決 Wi-Fi 覆蓋死角問題。

假如家居面積不太大,沒有長走廊的話,單一 Router 應該足夠覆蓋整個家居。
假如家居面積較大,尤其是有長走廊,單一 Router 往往難以覆蓋整個家居,造成 Wi-Fi 死角。

Mesh Wi-Fi:加強覆蓋 維持高速

以前大家可能會用 Wi-Fi Extender,配合 Router 去加強覆蓋,但因為 Extender 係入 Wi-Fi、出 Wi-Fi,經 Extender 就會降速一半,而且 Extender 又會係另一個 Wi-Fi SSID 名稱,效果自然未夠理想。

Mesh Wi-Fi 雖然都係入 Wi-Fi、出 Wi-Fi,但三頻型號就會用其中一條頻譜做內部傳輸,所以經過分機都唔會明顯降速,加強覆蓋範圍之餘,仍能維持到相對高速度。如果大家屋企有走長廊,十分建議大家買 Mesh Wi-Fi 產品呢!

Mesh Wi-Fi 由兩部甚至三部分機組成,有效加強覆蓋範圍。

即刻睇睇最新 Mesh Wi-Fi 產品啦!

或者睇睇新款 AX Router

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.