有線 D 頭用嚟做咩?WAN / LAN / USB 解說

Router 的有線網絡介面,可分為 WAN 及 LAN 兩種,WAN 即是連接 ISP 寬頻入屋線的插頭,主流速度是 1Gbps(1,000Mbps),而大多數寬頻計劃的速度都是 1Gbps,普遍用家已經夠用。

LAN 則是用作連接其他有線裝置的插頭,例如電腦、NAS 網絡儲存裝置等,主流速度同樣是 1Gbps,而多數 Router都有 4 個 LAN 頭,部分高階型號會有多達 8 個。但要留意 Mesh Wi-Fi 產品的 LAN 頭較少,不少型號只有 2 個,選購前要想想是否夠用了。

Router 都有 USB 頭?

大家在 Router 的規格中,可能會發現有 USB 頭,到底有乜用?一般來說,Router 的 USB 頭是用作連接儲存裝置(USB 手指或外置硬碟),建立簡單的網絡檔案共享功能。部分型號更可使用 USB 儲存裝置,提供「無腦下載」功能,即是由 Router 直接下載檔案或 BT 到 USB 儲存裝置,不用長開電腦慢慢等。

又有些 Router 的 USB 頭,可用來連接 USB 4G Modem,從而分享 4G 上網。這對村屋用家比較有用,皆因村屋往往只有又貴又慢的 8Mbps 上網服務,用無限數據的 SIM 卡隨時更抵。當然,村屋用家亦可以選購內置 4G Modem 的 Router,一部搞掂就更加方便啦!

即刻睇睇最新 AX Router 啦!

Netitgo 都有 AC Router 供選擇:

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.