我部手機/電腦支援咩 Wi-Fi 速度?

而家部部手機/手提電腦都有 Wi-Fi,但實際支援到咩制式、咩速度?以下就教大家睇睇自己嘅裝置嘅 Wi-Fi 支援情況啦!

個別裝置是否用得盡 Router 的速度,就要看看裝置支援的 Wi-Fi 制式及速度了。以手機為例,iPhone 11、Galaxy S10 / S20 / Note 10 等新款都支援 AX 制式及最高 1,200Mbps 速度,iPhone 8 / X / Xs 、Galaxy S7 / S8 / S9 / Note 8 / Note 9 則支援 AC 制式及 866Mbps。

手提電腦方面,近幾年推出的手提電腦多數支援 AC 制式,速度則由 433Mbps、866Mbps 到 1,300Mbps 不等,最常見的是 866Mbps,近一年的新機則支援 AX 制式及高達 2,402Mbps 速度。

4800Mbps? 我部電話用得1200Mbps 咋… 點先用得盡 Router 總速度?

既然手機多只支援到 1,200Mbps 速度、手提電腦最多亦只有 2,402Mbps,高階 Router 是否真的用不著呢?

這又關乎另一個技術 – MU-MIMO,代表同一時間 Router 可以與多部裝置同時傳輸,不用一部傳輸完才到下一部。所有 AX Router 均支援 MU-MIMO 技術,AC Router 則只有部分較新款型號支援。

例如 AX6000 Router 的 5GHz 頻譜支援 4,804Mbps 速度(技術規格是 4x4160MHz),可以同時應付兩部手提電腦以 2,402Mbps 傳輸(技術規格是 2×2 160MHz),就可以發揮到 Router 的最強實力了!

即刻睇睇最新 AX Router 啦!

Netitgo 都有 AC Router 供選擇:

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.