router-buying-guide-01

2023 Router 選購全攻略

想買新 Router 又唔知點揀好?Netitgo 特地製作全新 2023 年 Router 選購全攻略,幫大家選擇最適合自己家居的 Router 或 Mesh Wi-Fi!

Router 牌子大起底!總部、產地話你知

Netitgo 不時收到客人查詢,某某 Router 品牌來自哪裡?產品又是哪裡製造?今次就為大家來個大起底,搜集各品牌的總部地點及生產地,希望大家可以買得安心!

速度規格、雙頻、三頻 代表咩?

買 Router 第一樣要留意的,就是速度規格,亦即是 N300、AC1900、AX3000 之類。速度規格是由一組字母 + 一組數字組成,例如 AX3000 當中的 AX 就是代表 AX 制式,3000 就是 Wi-Fi 的總速度。點解是「總速度」呢?

Mesh Wi-Fi 跟普通 Router 有乜分別?

大家可能都聽過 Mesh Wi-Fi,到底同傳統 Router 有乜唔同?Mesh Wi-Fi(又會叫做 Wi-Fi System、Whole Home Wi-FI 等等),就是用一套 Router 去取代原本的一部 Router,將 Mesh Wi-Fi 的不同分機,放在家居不同位置發放 Wi-Fi 訊號,從而解決單一 Router 覆蓋範圍不足的問題。

點知自己屋企適合用咩 Router?

心思思想換 Router,即係屋企 Wi-Fi 收得唔夠好啦!為了找出家居的 Wi-Fi 弱點/死角,建議在家中不同位置測試 Wi-Fi 速度,找出要針對性加強嘅地方,建議轉用 Mesh Wi-Fi 去加強覆蓋。