速度規格、雙頻、三頻 代表咩?

買 Router 第一樣要留意的,就是速度規格,亦即是 N300、AC1900、AX3000 之類。速度規格是由一組字母 + 一組數字組成,例如 AX3000 當中的 AX 就是代表 AX 制式(802.11AX,可以參考此文章),3000 就是 Wi-Fi 的總速度。點解是「總速度」呢?

雙頻譜、三頻譜 有乜用?

原來而家 Router 會提供兩組(甚至三組)頻譜,即係大家可能聽過的 2.4GHz 同 5GHz,3000 就是代表 3,000Mbps,代表 2.4GHz 及 5GHz 頻譜合共提供 3,000Mbps 速度(具體是 574Mbps @ 2.4GHz + 2,402Mbps @ 5GHz = 2,976Mbps)。其實一部裝置(手機或電腦)只會連線到一組頻譜(即係 2.4GHz 或 5GHz),所以要多部裝置同時連線到不同頻譜,才會用得盡 Router 的總速度。

三頻譜有乜用?

既然一部裝置用不盡 Router 的總速度,高階 Router 係咪冇用?咁又唔係!只要你家居有多過一部裝置會同時上網,只要分別連線到不同頻譜,就可以達到分流效果(部分 Router 會將所有頻譜合併為單一 Wi-Fi SSID 名稱,並自動分配不同裝置連到不同頻譜)。

即刻睇睇三頻 Router:

仲有更多其他型號

提提你,Netitgo 接受消費券付款,包括:Alipay HK / WeChat Pay HK / 銀聯 / 雲閃付,記得揀 Yedpay 付款方式!

Comments are closed.